Service & Garantie

Schipper Service en Onderhoud biedt een uitgebreid aanbod aan service en garantie diensten aan zowel particulieren, woningbouwcorporaties, aannemers en overige bedrijven.

Onder ons dienstenaanbod vallen o.a.:

  • Behandeling van calamiteiten zoals inbraak of lekkage
  • Onderzoek en oplossen van bouwkundige en lekkage problemen
  • Bestaande kozijnen aanpassen aan PKVW®
  • Vervanging bij brand- en inbraakschade
  • Garantiewerkzaamheden van bestaande kozijnen, deuren en meer
  • Ontzorging van VvE’s

Als spoed gewenst is

Bij brandschade, inbraakschade, lekkage, storingen en andere problemen wordt met spoed een monteur gestuurd. Indien mogelijk, worden de reparatiewerkzaamheden direct uitgevoerd. Hierbij wordt alles gedaan om de overlast van de opdrachtgever (huurder) tot een minimum te beperken.

Heeft u schade? Neem contact met ons op via 0226 – 360491.

Bekijk hier (pdf) ons complete dienstenaanbod.

 

tussenbalk rood 1 cm

Garantieverzoeken producten Schipper Kozijnen

Voor een garantieclaim kunt u zich wenden tot de afdeling Nazorg. Dit kan telefonisch via het speciale Nazorg telefoonnummer 0226-363577 of met het formulier

Garantieclaim melden

Kennis van alle merken

Door de vele jaren heeft deze afdeling veel kennis opgedaan in het service verlenen en repareren van alle merken kozijnen en gevelelementen. Dit beperkt zich niet tot de producten van Schipper Kozijnen, maar wij zijn in staat service en onderhoud te bieden voor alle merken kunststof kozijnen en aluminium kozijnen, alsmede stalen en houten kozijnen.