Laatste update: 1 juli 2020

Het coronavirus houdt de gemoederen in ons land bezig. Mogelijk vraagt u zich af of uw inmeet- of montageafspraak doorgaat, of onze verkoopadviseurs nog thuisbezoeken afleggen en of u nog terecht kunt in onze winkels. Dat is op dit moment nog steeds het geval.

Advies op maat

Onze showrooms zijn op afspraak geopend, zodat we u op een veilige manier kunnen adviseren.

Blijft u liever thuis? Onze verkoopadviseurs staan ook op afstand voor u klaar om uw wensen te inventariseren, onze producten te laten zien en al uw vragen te beantwoorden. In een persoonlijk videogesprek of gewoon via de telefoon. Bekijk de mogelijkheden.

Getroffen maatregelen

Uiteraard zijn we bij Schipper Kozijnen extra alert en hebben we maatregelen getroffen in het belang van de gezondheid van onze klanten en medewerkers. Graag informeren wij u hierover. 

Al onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen die zij in acht moeten nemen. Wie klachten heeft, blijft thuis en laat zich testen. Ook proberen we de (onderlinge) contacten tot een minimum te beperken. Hierbij volgen wij uiteraard dagelijks de adviezen van het RIVM en onze branchevereniging (VKG) en leggen wij onze medewerkers op altijd de instructies/richtlijnen van de lokale autoriteiten te volgen.

Instructies aan onze monteurs, projectleiders en verkoopadviseurs

Onze monteurs, projectleiders en verkoopadviseurs:

  • Schudden geen handen.
  • Houden voldoende afstand met de klant (minimaal 1,5 meter) en zullen vragen om u waar mogelijk in een andere ruimte op te houden dan waar de montage of opname plaatsvindt.
  • Wanneer zij moeten niezen of hoesten, doen zij dit in hun elleboog.
  • Wassen regelmatig hun handen, drogen deze af met papieren handdoekjes en maken regelmatig hun iPad en telefoon schoon.
  • Zullen vooraf proactief informeren naar de situatie bij u thuis ten aanzien van het coronavirus.
  • Betreden geen huizen van klanten die last hebben van lichte verkoudheid, of hoesten, of keelpijn of koorts (meer dan 38 graden). In een dergelijk geval zullen wij een nieuwe afspraak met u maken voor een later moment.
  • Houden pauze in een aparte ruimte. Indien dit niet mogelijk is in uw woning, zullen monteurs dit in hun bus doen.
  • Hanteren momenteel een aangepaste opleverprocedure: onze monteurs melden de werkzaamheden gereed via hun tablet, u ontvangt hiervan een kopie per mail.

Instructies aan onze Klantenservice

Onze service-medewerkers:

  • Zullen geen afspraken maken bij klanten die last hebben van lichte verkoudheid, of hoesten, of keelpijn of koorts (meer dan 38 graden). Onze medewerkers zullen hier proactief naar informeren.
  • Zullen geen afspraak inplannen zolang er sprake is van deze klachten. Wij nemen weer contact met u op om - als het kan - een nieuwe afspraak te maken. Uiteraard kunnen wij ook met u afspreken dat u zelf contact met ons opneemt zodra de situatie is verbeterd.

U kunt erop rekenen dat we er alles aan doen om de (mogelijke) samenwerking met Schipper Kozijnen zo prettig mogelijk te houden. Onze collega’s staan voor u klaar. In deze bijzondere tijd kan het echter gebeuren dat zaken iets anders gaan dan u van ons gewend bent. We hopen dat u hier begrip voor heeft.